teisipäev, 4. november 2014

Kod.töö tunni toimumine. Tund algas TeamUp abil paaridesse jagamisega ja oma üllatuseks avastasin, et selline paaridesse jagamine läheb väga edukalt- mitte keegi ei virisenud, et miks tema peab just selle lapsega koos paaris olema. Vastupidi- mulle tundus, et kõigil oli just põnev!
Tunni eesmärk oli kinnistada L van Beethoveni elulugu ja loomingut ning see õnnestus väga hästi, kuna õpilased said juba kodus intervjuu küsimused ja vastused kirja panna ning vajadusel kasutada lisamaterjale. Tunnis tundus mulle, et mõni õpilane läks nn mänguga kenasti kaasa ja toimus ka improviseerimine, mis oli minu arvates eriti tore!
Kui õpilased olid paaridesse jagatud, siis leppisid nad ise kokku, kes on Beethoven ja kes intervjueerija ning valmistasid telesaate ette, kus siis külaliseks on Beethoven. Seejärel said kõik paarid klassi ette tulla ja esineda oma intervjuuga. Oma üllatuseks avastasin mitmeid lapsi, kes on väga julged ja loovad esinejad.
Õpilased õppisid antud tunnist kindlasti seda, et läbi tegevuse on väga lahe õppida ja materjal kinnistub palju kiiremini.
Reeglid olid juba tunni alguses paika pandud, et iga paar otsustab ise, kes ta on, valiti 2+2 küsimust ja vastust ning ettevalmistus käib rahulikult, nn sõbrahäälega ja ette tulles on asi valmis ning toimub etteaste, mis on läbimõeldud ja tore teistel vaadata, kuulata.
Tagasiside andmiseks kasutasin AnswerGardeni keskkonda, kus lapsed pidid koduse ülesandena ühe sõnaga vastama, milline oli nende arvates tund. Ma näitasin tunni lõpus keskkonda ja e-koolis olevat kod.ül-t, kus oli aadress kirjas ja selgitasin, kuidas tagasisidet anda.  Vastuseid tuli esialgu 34, mõned lapsed vastasid koolis koos minuga, sest nad polnud kodus sellega hakkama saanud. Loodan, et lapsevanem aitas oma last kodus, kui talle see vastamine keeruline tundus, kuid kuulates lapsi, sain ma aru, et paljud siiski said sellega ise hakkama.
Pidin paar korda nõu küsima ka koolitajalt, et kuidas täpselt kod.ül teha, kuid palju aitasid ka videod keskkondade kohta, kus olid väga selged ja arusaadavad õpetused keskkonna kasutamise kohta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar